Ateşli Gençlik Filmini İzledim

Selam Arkadaslar...

Dershaneden öğle arasına cıkmıstım cafede oturuyordum aldım sıcacık simidimi ücgen peynirimi cayımı yanıma sonra cafenin pc de ki filmlere bakarken ateşli gençlik diye bir film ismine rastladım ilk basta erotik filan olacağını zannettim öylesine bakınayım derken filme daldım ve sonuna kadar izledim.öncelikle filmin konusunu söyliyeyim lisede futbol takımında bulunan 2 tane kafadengi bütün kızları tavlayan 2 gencin futbol takımıyla cöle kampa gitmek yerine 300 kızın bulunduğu amigoluk yarısmasının yapıldığı eğitim yerine giderler ve buradaki 300 kızı tavlamak icin zaman gecirirler.filmin genel konusu böyle öncelikle filme önyargılı davrandım aşırı erotizm cinsellik filan vardır sıkıcı bir konu ve cinsellikten izleyici kazanmayı bir yapım olarak düsünmüstüm ama tam aksine cok eğlenceli komik ve erotizm konusunda ise bihter ve behlül daha ateslidir diyebilirim.Filmi cok beğendim oyuncuların basarısı kurgu senaryo filan cok güzel olmus imdb de puanı biraz düsük ama izlerseniz siz daha yüksek oy verirsiniz bu filme (:

Read Users' Comments (0)

0 Response to "Ateşli Gençlik Filmini İzledim"

Yorum Gönder